Вітаю Вас, відвідувачі!

Тут ви можете знайти цікаві розробки уроків історії та правознавства, оригінальні дидактичні матеріали, відео та презентації. Буду вдячна за Ваші коментарі.

Україна в ООН та міжнародних організаціях. Адміністративно-територіальні зміни

Тема уроку: Україна в перші повоєнні роки (1945 – початок 50-х р.р.)
Україна в ООН та міжнародних організаціях.  Адміністративно-територіальні зміни
Мета уроку: охарактеризувати зовнішньополітичну діяльність України в післявоєнний період. Розглянути адміністративно-територіальні зміни в повоєнні роки.  Розвивати вміння порівнювати та спів ставляти історичні факти, працювати з контурною картою; Виховувати почуття гордості за український народ на прикладі участі України в створенні ООН.
Очікувані результати: учні пояснюють на основі карти зміни в адміністративно-територіаль­ному устрої, на основі різних джерел інформації характеризують зовнішньополітичну діяльність УРСР, співставляють різні точки зору щодо цього питання та дають їй власну оцінку.
Обладнання: підручник, атлас, контурна карта.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Хід уроку
І Організаційний момент
ІІ Актуалізація опорних знань
Бесіда  Якими були втрати України під час війни?
Які сподівання на вашу думку витали в українському суспільстві?
Чому на Вашу думку Україна, попри тоталітарний режим Радянського Союзу, стала спів засновницею ООН?
ІІІ Вивчення нового матеріалу
1.                Україна в ООН та міжнародних організаціях.
Розповідь вчителя
На початку 1944 року  Верховна Рада СРСР прийняла Закон про відновлення зовнішнього представництва союзних республік. Новостворений народний комісаріат закордонних справ очолив Д. Мануїльський.
Мозковий штурм
Якою на вашу думку була мета відновлення зовнішньополітичної діяльності України?
(Учні порівнюють свої відповіді з аналогічним текстом підручника).
Самостійна робота з підручником
На основі теоретичного матеріалу підручника скласти схему «Зовнішньополітична діяльність України в повоєнні роки»
«Займи позицію»
Завдання: Ознайомитися з думкою західних та вітчизняних істориків щодо зовнішньополітичної діяльності України. Визначитися яка позиція більш відповідає власним поглядам та обґрунтувати свій вибір.
2.                  Адміністративно-територіальні зміни
Робота з картою
Бесіда Які території у повоєнні роки увійшли до складу УРСР?
В складі яких держав перебували ці території в довоєнний період?
Що ви можете розповісти про Лінію Керзона?
Розповідь вчителя
Липень 1945 р. – польсько-радянський договір щодо кордонів України
Червень 1945. – чехословацько-радянський договір щодо кордонів України
Лютий 1947 р. – румунсько-радянський договір щодо кордонів України
 Бесіда Якими методами радянське керівництво урегулювало питання кордонів Країни?
Чи є вони прийнятними в сучасному світі?
Чому на вашу думку країни-сусідки згодились на такий переділ своїх територій?
Як населення поставилось до цих подій? (переселення)
ІV. Закріплення вивченого матеріалу
Мікрофон
Які на вашу думку найважливіші зміни відбулися в Україні в перші повоєнні роки. Чи змінили вони статус республіки на міжнародній арені?
V. Підсумки
VІ. Домашнє завдання
1). Опрацювати відповідний текст підручника
2). Опрацювати завдання контурної карти
3). За можливості взяти свідчення очевидців про голод 1946 – 1947 років в рідному краї









Немає коментарів:

Дописати коментар